21 juli 2011

CykelVasan 2011

Nu har uppladdnningen in för CykelVasan börjat och jag har äntligen fått dom nya cykelkläderna från min huvudsponsor :) Det kanske syns vem de är :) Cykeln är också i topp skick och formen hållet på att toppas, och det känns riktigt bra. Men min son som ska med och cykla börjar bli lite nervös över vad han har gett sig in på, men jag har sagt åt han att det är lugnt, det är bara att ta det lugnt i början och cykla med insidsn utav huvudet. Han får ta rygg på mig så kommer det nog att gå bra. :)
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin dräkt, har du den på dig fredag o lördag kvällar också för att hetta till lite extra?
Varma hälsningar från grabbarna på skobes

Rally Kalle sa...

Själv klart har jag det, men föraroverallen funkar bättre :)

Ni kör väl hel naket och in smorda i Opel fett och ett Slirej märke på ryggen ;)